آموزش لوله کشی مسی کولر گازی در 5 دقیقه

در این مقاله نحوه اجرای لوله کشی کولر گازی را برای شما قرار داده ایم. تهران سرویسکار بهترین و تخصصی ترین مرکز لوله کشی کولر گازی در سراسر تهران است که به محض تماس شما در کمتر از 2 ساعت لوله کشی کولرگازی تان را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت انجام خواهد داد.

لوله کشی مسی کولرگازی در اسلامشهر

نقشه لوله کشی کولر گازی و شیارزنی دیوار برای آماده کردن محل عبور لوله های کولرگازی 

ابتدا محل عبور لوله ها را با رنگ اسپری خط کشی کرده و بوسیله شیارزن برش می دهیم. طی این مرحله برش به اندازه  لوله ها انجام می شود تا دیوار زیاد تخریب نشود. سپس به سراغ آماده کردن لوله ها می رویم.

مرحله ۲: عایق کردن لوله کشی مسی توکار کولرگازی

برای لوله کشی تو کار کولر گازی ۱۲ هزار و ۱۸ هزار لوله ۶ و ۱۲ را به اندازه مورد نظر سایز کرده سراغ عایق کردن لوله ها می رویم. معمولا اندازه عایق ها ۱۸۰ سانت است. عایق ها را بوسیله چسب برق به هم متصل کنید. وکابل های ۵ در ۱٫۵ و کابل شیلد ۱٫۵×۲ راکنار لوله ها فیکس کرده دراخر برای محاظت از لولها وکابل ها بر روی لوله و کابلها نوار پرایمر پیچیده و آن ها را درجای خودش قرار می دهیم.

نوار پرایمر کولرگازی، لوله کشی مسی توکار کولرگازی، نصب و جابجایی کولرگازی در اسلامشهر

لوله مسی کولرگازی، نوار پرایمر کولرگازی، لوله کشی مسی توکار کولرگازی، نصب و جابجایی کولرگازی در تهران

برای اجرای لوله کشی کولر گازی (مسی)، لوله هایی که به پنل نصب میشود رابه  اندازه ۴۰ سانت به همراه برق قدرت داخل داکت قرار می دهیم. این کارباعث مشود لوله ها صدمه نبیند. موقع نصب پنل، درب داکت را برداشته
و با کمترین تخریب پنل را نصب می کنیم.

مرحله سوم: گرد و فیکس کردن کابلهای لوله های مسی توکار کولرگازی 

برای نصب کولرگازی در پشت بام که کندانسور نصب میشود، لوله ها را گرد گرده و به اندازه لزوم برای نصب و جابجایی کولرگازی باقی گذاشته و به هم فیکس می کنیم.  برای کولرهای اینورتر بهتر است کابل شیلد ۲ در ۱٫۵ هم کنار لولها قرار بدهیم.

منبع : بیدخت

انجمن پرسش و پاسخ
یک سوال بپرسید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممکن است دوست داشته باشید

نوشته شده توسط:

مهلا اسدی

مهلا اسدی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ است

به مبارزه با اطلاعات غلط بپیوندید

اطلاعات غلط همه جا می باشد. رسانه های دستکاری را پیشی بگیرید و آن را بسازید با گذراندن یک دوره 5 روزه در ویکی هو، جهان مکانی امن تر است.