فروش انواع گاوصندوق دو طبقه در شهریار

اگر نیاز به یک گاوصندوق جادار با طراحی زیبا دارید، پیشنهاد ما به شما خرید گاوصندوق دو طبقه رمزدار است چراکه طراحی گاوصندوق دوطبقه گنجبان به گونه است که فضای بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و در عین حال بسیار جمع و جور و کاربردی طراحی شده است.

کاربرد گاوصندوق دو طبقه

عموما گاوصندوق های دو طبقه برای اماکن عمومی و تجاری مناسب می باشد، در این بخش قصد داریم به انواع کاربری صندوق های 2 طبقه بپردازیم.

باید بدانید که گاوصندوق دو طبقه ضد سرقت و نسوز می باشد. از این رو توانسته محبوبیت زیادی در بین گاوصندوق های کوچک و ایستاده به دست آورد.

علاوه بر آن گاوصندوق بلند دو طبقه نیز دارای مدل هایی نیز می باشد که برای ادارات و اسلحه نیز مناسب است. از دیگر مدل های گاوصندوق های دو طبقه می توان به گاوصندوق دو طبقه اداری، بانکی، طلافروشی.

ضد آتش و نسوز بودن نیز از دیگر ویژگی گاوصندوق دو طبقه می باشد.

در پایان مقاله به شما چند نمونه از گاوصندوق های دو طبقه معرفی می شود.

کاربرد اداری گاوصندوق دو طبقه

گاوصندوق دو طبقه برای اماکن مختلف نظیر شرکت ها، ادارات، فروشگاه ها، کلینیک ها و… بسیار کاربردی می باشد زیرا علاوه بر اینکه نیازمند حجم بالای گاوصندوق می باشند، نوع لوازمی که می بایست داخل صندوق نگهداری شود مختلف می باشد و از آنجایی که گاوصندوق های دو طبقه به گونه ای طراحی شده است که براحتی می توان لوازم مختلف را از هم تفکیک نمود بنابراین برای کاربرد های ادرای بسیار مناسب می باشد.

کاربرد گاوصندوق دو طبقه در راه آهن و فرودگاه

شما با خرید گاوصندوق دو طبقه می توانید با 1 تیر 2 نشان بزنید!

زیرا طراحی این صندوق ها بطوری است که 2 درب گاوصندوق دارای قفل های مجرا می باشند و می تواند برای 2 نفر استفاده شود.

البته شاید بپرسید برای استفاده در منازل این ویژگی چه اهمیتی دارد!

ولی واقعیت این است که قابلیت استفاده همزمان 2 نفر از گاوصندوق دو طبقه در مکان هایی مثل فرودگاه و راه آهن برای پرسنل که به صورت شیفتی کار می کنند بسیار کاربردی می باشد.

کاربرد گاوصندوق دو طبقه خانگی

امروزه با توجه به مشکل کمبود جا در اکثر منازل شاید دیگر جای کافی برای گاوصندوق وجود نداشته باشد اما طراحی گاوصندوق دو طبقه به گونه ای است که بیشتر فضا را در ارتفاع اشغال می کند و عرض کمی برای نصب نیاز دارد.

مطمئنا خرید یک گاوصندوق دو طبقه به عنوان گاوصندوق خانگی نسبت به انواع پهن تر گزینه مناسب تری برای فضاهای کوچک می باشد.

گاوصندوق دو طبقه رمزدار

گاوصندوق دو طبقه رمزدار

گاوصندوق های گنجبان دارای انواع رمزدار دیجیتالی می باشند که مطمئنا از سطح امنیت بالاتری برخوردار می باشند و پیشنهاد ما به شما نوع رمزدار گاوصندوق دو طبقه نیز می باشد.

یکی از اتفاقات خوب درمورد گاوصندوق های گنجبان این است که در صورت عدم داشتن سیستم امنیتی خیلی قوی، شما براحتی می توانید در آینده گاوصندوق خود را به سیستم های امنیتی تجهیز نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قفل های گاوصندوق پیشنهاد می کنم مقاله “معرفی انواع قفل گاوصندوق” را مطالعه نمایید.

گاوصندوق دو طبقه

یکی دیگر از انواع گاوصندوق دو طبقه، نوع نسوز آن می باشد.

گاوصندوق های نسوز دو طبقه در برابر آتش و حرارت بالا درای مقاومت بسیار بالایی می باشد و و بسته به نوع گاوصندوق از نیم ساعت تا 2 ساعت توان محافظت از لوازم داخل صندوق را دارند که زمان مناسبی می باشد.

وزن گاوصندوق دو طبقه

عموما وزن گاوصندوق دو طبقه با توجه به حجم بیشتر و دارا بودن 2 طبقه مجزا بین 300 تا 500 کیلوگرم می باشد.

وزن گاوصندوق دو طبقه با توجه به نوع آن متفاوت است، به همین دلیل برای کسب اطلاعات دقیق درباره صندوق های 2 طبقه با مشاورین گنجبان تماس بگیرید.

قیمت گاوصندوق دو طبقه

مسلما گاوصندوق های دو طبقه با توجه به تمام ویژگی ها و مزایایی که گفته شد یک گزینه مناسب، هوشمندانه و بصرفه برای اماکن مختلف می باشد.

در بازار امروز قیمت گاوصندوق های دو طبقه مثل سایر اجناس بسیار متغیر می باشد و بهتر است قبل از اقدام به خرید حتما با مشاورین ما در خصوص اطلاع از قیمت گاوصندوق تماس بگیرید.

گروه صنعتی گنجبان سعی کرده است همواره مناسب ترین قیمت ها را در عین حفظ کیفیت برای محصولات خود در نظر بگیرد.

با یک بار خرید از گنجبان شما نیز جزو مشتریان دائم ما خواهید شد.

دیگر خدمات

اگر گاوصندوق دو طبقه شما خراب شده می توانید اقدام به خرید قطعات مختلف گاوصندوق دوطبقه از گنجبان مانند درب گاوصندوق دو طبقه و قفل رمز دار و یا قفل های الکترونیکی اینگونه گاوصندوق ها.

در صورتی که بدنه گاوصندوق دو طبقه شما آسیب دیده می توانید با تماس با گنجبان جهت تعمیر گاوصندوق خود ارتباط بر قرار نمایید.

انجمن پرسش و پاسخ
یک سوال بپرسید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممکن است دوست داشته باشید

نوشته شده توسط:

مهلا اسدی

مهلا اسدی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ است

به مبارزه با اطلاعات غلط بپیوندید

اطلاعات غلط همه جا می باشد. رسانه های دستکاری را پیشی بگیرید و آن را بسازید با گذراندن یک دوره 5 روزه در ویکی هو، جهان مکانی امن تر است.