چگونه بازی ها را مود کنیم

چگونه بازی ها را مود کنیم

هک کردن و به دست آوردن آیتم‌های نامحدود همچون سکه، کریستال، الماس و… در بازی‌های اندرویدی، می‌توان گفت آرزوی تمامی کاربران است! اینطور نیست؟

برای به دست آوردن آیتم‌های نامحدود دو راه وجود دارد:

1. استفاده از نسخه مود بازی‌ها

2. استفاده از نرم‌افزار‌های هک همچون CreeHack

آیا می‌خواهید خودتان بازی‌های اندرویدی را هک کنید؟ پس پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مقاله را از دست ندهید. هم‌اکنون می‌خواهیم چگونگی هک کردن بازی‌های اندرویدی با استفاده از نرم‌افزار CreeHack را آموزش دهیم.

قبل از شروع آموزش باید نکاتی را به اطلاع شما برسانیم:

1. امکان هک بازی‌های آنلاین (همچون کلش آف کلنز و…) وجود ندارد.

2. به دلیل تحریم ایران، در برخی از بازی‌ها امکان استفاده از این نرم‌افزار نیست و علت آن عدم اتصال به بخش پرداخت بازی‌ها می‌باشد. البته در مواردی می‌توان با تغییر آی‌پی، این تحریم را دور زد.

3. کار با این نرم‌افزار ساده بوده و تنها بخشی که با آن سر و کار خواهید داشت، بخش Store یا همان فروشگاه بازی (محل فروش سکه، الماس، کریستال و…) می‌باشد.

چگونه بازی های مود را بروزرسانی کنیم

شروع آموزش CreeHack

1. نرم‌افزار را از سرزمین دانلود دریافت و نصب کنید. مطابق با تصویر زیر، روی گزینه “CreeHack Disabled” ضربه بزنید.

 

2. این گزینه تبدیل به “CreeHack Enabled” خواهد شد.

 

3. وارد بازی مورد نظر خود شوید. در بازی وارد بخش “Store” شوید.

 

4. بسته آیتم خود را انتخاب کنید و روی گزینه “Purchase” را لمس کنید.

 

5. مطابق با تصویر زیر، یک پنجره باز خواهد شد که باید در این پنجره گزینه “Hack” را انتخاب کنید.

6. پس از چند لحظه خواهید دید که مقدار آیتم مورد نظر شما به مجموعه الماس‌ یا سکه‌هایتان اضافه شده است.

با هک کردن بازی‌ها، از اجرای آن‌ها لذت ببرید.

همانطور که میدانید، “هک کردن” کاری نیست که بتوان با یک مطلب ساده و چند خطی آموزش داد و یا آن را فرا گرفت. اما امروز قصد داریم یک اپلیکیشن رایگان را معرفی کنیم که نقش میان‌بُر را برای ما بازی میکند و میتواند ما را در هک کردن برنامه‌ها و بازی‌های اندروید یاری کند…

با استفاده از اپلیکیشن Lucky Patcher میتوانیم بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌های اندروید که مراحل قفل شده دارند که باید برای باز کردن آن‌ها پول پرداخت کنید، یا بازی‌هایی که برای پیشرفت در آن‌ها باید هزینه کنید، یا بازی‌هایی که باید در آن‌ها سکه جمع کنید را هک کنیم و این مراحل و یا پول‌ها و یا سکه‌ها را به رایگان به دست آوریم. پس با ما همراه باشید.
توجه: این روش ممکن است روی برنامه یا بازی مورد نظر شما جواب بدهد و ممکن هم است که جواب ندهد. مثلا انتظار نداشته باشید که با استفاده از آن بتوانید بازی‌های آنلاین و چند نفره‌ی مشهور مثل Clash of Clans یا Soccer Stars را هک کنید و از بقیه جلو بزنید! با توجه به مشاهداتِ ما، این روش فقط در بعضی از بازی‌های معمولی (که حالت آنلاین ندارند) قابل استفاده است و جواب میدهد؛ البته لازم نیست زیاد هم نگران باشید زیرا تعداد بازی‌هایی که با این روش هک میشوند، خیلی کم هم نیست و میتوان تا حدودی روی آن حساب کرد. همچنین برای استفاده از این اپلیکیشن گوشی شما باید روت شده باشد.

با توجه به توضیحات بالا، نمیتوان از ابتدا با قطعیت گفت که آیا یک بازی و برنامه‌ی خاص، قابلیت هک شدن و آزاد کردن مراحل و پول و سکه را دارد یا خیر، و برای فهمیدن جواب این سوال لازم است دست به کار شویم و تلاش خود را بکنیم. مراحل انجام کار هم بسیار ساده است که در ادامه شرح خواهیم داد.

آموزش هک بازی‌های اندروید با Lucky Patcher؛ باز کردن مراحل، پول بی‌نهایت و…

  • برای شروع، اپلیکیشن Lucky Patcher را از این لینک دانلود کنید.
  • پس از دانلود فایل، آن را بر روی گوشی خود نصب کنید.
  • اکنون اپ Lucky Patcher را باز کنید.
  • در این قسمت، اپ ها و بازی های نصب شده بر روی گوشی شما نمایش داده میشود. بازی یا اپلیکیشن مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

  • از میان گزینه‌هایی که نمایش داده میشود، گزینه Open Menu of Patches را انتخاب کنید و سپس گزینه Create Modified APK File را انتخاب کنید.

  • اکنون گزینه APK rebuilt for InApp and LVL emulation را انتخاب کنید.

 

  • حالا گزینه Rebuilt the App را انتخاب کنید. اکنون لازم است کمی صبر کنید زیرا این مرحله ممکن است چندین دقیقه طول بکشد. وقتی کار تمام شد و پیغام اتمام کار نمایش داده شد، از Lucky Patcher خارج شوید زیرا دیگر کاری با آن نداریم.

 

  • حالا برنامه یا بازی مورد نظر را که مراحل بالا را روی آن انجام دادیم، از گوشی خود حذف (Uninstall) کنید.
  • پس از طی کردن مراحل بالا، اگر کمی خوش‌شانس بوده باشید، یک نسخه‌ی هک شده از برنامه یا بازی مورد نظر شما ساخته میشود و تنها کاری که اکنون لازم است انجام دهید این است که این نسخه را درون گوشی خود پیدا کنید و آن را روی گوشی نصب کنید.​
  • برای پیدا کردن این نسخه، اپلیکیشن مدیریت فایل (File Manager) را روی گوشی خود باز کنید و به مسیر sdcard>Android>data>com.forpda.lp>files>lucky patcher>modified بروید. به صورت پیش‌فرض، این مسیری است که Lucky Patcher برنامه‌های هک شده را در آن قرار میدهد و وقتی به آن مراجعه میکنید، مشاهده میکنید که اپلیکیشن مورد نظر شما هم در این پوشه قرار دارد. پس آن را انتخاب کنید تا نصب شود.
    توجه: اگر مسیری که در بالا ذکر کردیم درست نبود و فایلی در این مسیر نبود، Lucky Patcher را باز کنید و به قسمت Settings بروید. سپس گزینه Change Directory را انتخاب کنید. مسیرِ فایل‌های هک شده را میتوانید اینجا ببینید و به آن مراجعه کنید.پس از نصب مجدد اپلیکیشن مربوطه، با توجه به توضیحاتی که در بالا ارائه شد، ممکن است عملیات موققیت آمیز بوده باشد و بازیِ شما به اصطلاح “هک” شده باشد، یا اینکه موفقیت آمیز نبوده باشد و بازی مثل معمول اجرا شود. یا حتی در مواقعی ممکن است بازی خراب شود و اجرا نشود و لازم باشد که نسخه معمولی و اصلی بازی را دوباره روی گوشی نصب کنید. به هر حال، این یکی از راحت‌ترین و ساده‌ترین روش‌ها برای هک بازی‌های اندروید است و یکی از معدود روش‌هایی است که کاربران عادی میتوانند از آن برای هک استفاده کنند. امیدواریم از این آموزش لذت برده باشید.

بازی مود شده 1400

بازی مود شده 1401

بازی مود شده 1402

برای دیدن انواع بازی های مود شده در ادامه با ما همراه باشید و تا پایان مقاله را بخوانید.

انواع بازی های اندروید

بازی های مود شده

بازی های اندروید شامل ۲ دسته هستند که در ادامه توضیحات کامل برای آموزش نصب آنها ارائه شده است.

بازی های ساده: این بازی ها فقط دارای یک فایل نصبی هستند که اکثرا بر روی تمامی گوشی های اندرویدی قابل اجرا می باشند.

اغلب این بازی ها جهت اجرا به سخت افزار پایینی نیاز دارند و نصب آنها بسیار ساده است مانند بازی های انگری بردز. تنها نکته ای که در مورد نصب این بازی ها وجود دارد این است که نسخه اندروید شما با نسخه مورد نیاز جهت اجرای بازی که در قسمت دانلود هر بازی ذکر شده است متناسب باشد. مثلا اگر یک بازی نیازمند اندروید نسخه ۵.۰ است قطعا روی اندروید ۴.۰ اجرا نخواهد شد.

بازی های دیتا دار: این دسته از بازی ها از دو قسمت فایل نصبی بازی و فایل دیتا تشکیل شده اند.

نحوه نصب بازی های دیتا دار اندروید بدین شکل است که بعد از نصب فایل اصلی بازی، فولدر دیتای آن باید در حافظه جانبی گوشی یا تبلت در مسیر مشخصی کپی شود. بازی های دیتا دار معمولا بازی های سنگینی هستند و جهت اجرای آنها شما نیاز به سخت افزار مناسب خواهید داشت. منظور از سخت افزار همان سی پی یو، رم و گرافیک است.

دانلود بازی مود شده بدون دیتا برای اندروید

مود و نسخه مود شده چیست؟

به عبارت ساده مود در اندروید معادل کد تقلب و ترینر برای بازی های کامپیوتر است. بازی های مود شده معمولا دارای پول بی نهایت، آزاد بودن تمامی مراحل و … هستند.

 انواع فایل های دیتا

بازی های گرافیکی اندروید اغلب دارای فایل دیتا هستند. فایل های دیتا به طور کلی به دو صورت Data و OBB منتشر می شود که این فایل های دیتا خود به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

۱- فایل های دیتای اختصاصی: که مخصوص جی پی یو (گرافیک) های مختلف نظیر Mali – PowerVr – Adreno -Tegra منتشر می شوند که با توجه به نوع گوشی خود باید یکی از آنها را دانلود کنید.

جهت مشاهده مشخصات کامل پردازنده گرافیکی گوشی خود می توانید از نرم افزار Cpu-z استفاده نمایید.

۲- فایل های دیتای مشترک: که اغلب دارای پسوند Obb‌ هستند. این فایل ها برای نسخه های معمولی و مود شده بازی ها مشترک بوده و با هر آپدیت جدید بازی، آپدیت می شوند.

محل کپی فایل های Data در کارت حافظه مسیر Android/Data‌ و محل کپی فایل های دیتای OBB در کارت حافظه مسیر Android/Obb می باشد.

» نکته بسیار مهم

اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ یا Data وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید ونام آن را تغییر دهید.

دانلود بازی مود شده بدون دیتا برای اندروید

در زیر به نکاتی اشاره خواهیم کرد که قبل از دانلود یک بازی بهتر است آنها را مد نظر قرار دهید:

۱- سخت افزار مناسب

قبل از دانلود بازی مطمئن شوید که گوشی شما قابلیت اجرای بازی های سنگین را از نظر سخت افزاری دارا می باشد. یک گوشی معمولی  جهت اجرای بازی های نیمه سنگین باید حداقل دارای ۱ گیگ رم سخت افزاری و ۱ گیگا هرتز سی پی یو باشد. قطعا جهت اجرای بازی های سنگین تر مثل SSX نیازمند سخت افزاری بالاتر نظیر 1.5 گیگ رم و سی پی یو چند هسته ای خواهید بود. این قضیه دقیقا مشابه اجرای بازی های کامپیوتری در کامپیوتر می باشد! چطور می شود از یک کامپیوتر با 2 گیگ رم و یک سی پی یو دو هسته ای و 256 مگابایت کارت گرافیک انتظار اجرای یک بازی سنگین مانند Crysis را داشت؟!!

۲- نسخه اندروید مناسب

هر بازی یا نرم افزار اندروید نیازمند اندروید مورد نیاز خودش است. یک بازی که برای اندروید ۵.۰ به بالا طراحی شده است هرگز بر روی اندروید ۴.۰ اجرا نمی شود. اگر رام (اندروید) شما نسخه رسمی باشد معمولا با اجرای بازی ها مشکلی نخواهید داشت اما اگر اندروید باز هستید و رام های مختلفی را روی گوشی خود نصب می کنید مطمئن شوید که آن رام معتبر بوده و از نظر اجرای بازی ها مشکلی نداشته باشد.

۳- سینک کردن اکانت گوگل

جهت اجرای بازی ها شما نیاز به سینک کردن اکانت گوگل و نصب برنامه گوگل پلی گیمز در گوشی خود دارید. بدین منظور ابتدا باید یک اکانت گوگل یا جی میل بسازید سپس در قسمت تنظیمات اندروید به قسمت Accounts رفته با انتخاب گزینه Add account و انتخاب Google  با وارد کردن مشخصات به اکانت خود متصل شوید.

۴- اتصال به اینترنت

برخی از بازی ها نیاز به اینترنت دارند لذا مطمئن شوید که قبل از اجرای این بازی ها گوشی به اینترنت متصل باشد.

۵- نصب برنامه گوگل پلی سرویس و گوگل پلی گیم:

گوگل پلی سرویس و گوگل پلی گیمز  نرم افزار های ضروی برای اندروید هستند که جهت اجرای برخی از سرویس های گوگل نظیر نقشه گوگل و بروزرسانی نرم افزار ها از طریق گوگل پلی و همچنین اجرای برخی بازی ها به آن نیاز خواهید داشت.

بازی های مود شده فارسروید

خطاهای عمومی در اجرای بازی های اندروید و نحوه حل آنها

1- ارور لایسنس invalid license

این خطا معمولا به دلایلی نظیر نامعتبر بودن کرک بازی های پولی و یا عدم سازگاری بازی با نسخه اندروید اتفاق می افتد. اگر گوشی شما روت شده است می توانید از لاکی پچر برای کرک کردن برخی بازی ها و اپ ها استفاده کنید.

۲- سیاه شدن صفحه و بیرون پریدن از بازی

اگر بعد از لودینگ بازی صفحه بازی سیاه می شود و بازی بسته می شود دلیل آن عدم توانایی سخت افزار گوشی در اجرای بازی می باشد. گاها به دلیل عدم سازگاری بازی با نسخه اندروید شما نیز این اتفاق رخ می دهد.

همچنین ممکن است اگر زبان پیش فرض گوشی شما فارسی باشد با مشکل سیاه شدن صفحه بازی ها بعد از اجرا مواجه شوید که برای رفع این مشکل باید زبان گوشی را انگلیسی کنید.

در بازی های دارای دیتای مخصوص اگر بعد از نصب و اجرای بازی صفحه بازی سیاه است یا فقط بخش هایی از بازی نمایش داده می شود دیتای کپی شده با GPU شما سازگار نیست و دیتای اشتباه را کپی کرده اید.

۳- درخواست دانلود دیتا بعد از کپی کردن دیتا

اگر بعد از اجرای بازی و کپی دیتای آن باز هم بازی درخواست دانلود دیتا می دهد به احتمال زیاد فولدر دیتا را در مسیر مناسب کپی نکرده اید و یا اکانت گوگل سینک نشده است. پس از کپی دیتا مطمئن شوید که دیتا توسط بازی شناسایی شده است. برای این منظور به بخش مدیریت برنامه ها رفته و بازی مورد نظر را انتخاب کنید. اگر دیتا شناسایی شده باشد حجم آن در بخش مشخصات بازی نمایش داده می شود.

4- خطای Can not Copy به هنگام کپی فولدر دیتا

اگر هنگام کپی فولدر دیتا در فولدر های Obb یا Data  حافظه داخلی خود با خطای cannot copy file. The device has either stopped responding or been disconnected مواجه می شوید دلیل آن این که این فولدر های مذکور محافظت شده هستند و از طریق ویندوز قادر به کپی کردن اطلاعات در آنها نیستید. راه حل این است که فولدر دیتا را در یک فولدر دیگر در حافظه داخلی کپی کنید و سپس توسط فایل منیجر خود گوشی فولدر دیتا را به محل مناسب منتقل کنید. این خطا در اغلب گوشی های دارای حافظه داخلی مشاهده می شود.

 ۵- رفع خطای Out Of Space در اندروید

جهت رفع این خطا به هنگام نصب بازی ها و برنامه ها باید به فولدر Data/App در روت دسترسی داشته باشید. برای این کار می توانید از برنامه Root Explorer استفاده کنید. سپس در فولدر App  باید فایل هایی را که پسوند Odex  دارند را پاک کنید و اقدام به نصب مجدد بازی یا نرم افزار کنید.

چگونه بازی را هک کنیم

آموزش هک کردن 

 

انجمن پرسش و پاسخ
یک سوال بپرسید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممکن است دوست داشته باشید

نوشته شده توسط:

مهلا اسدی

مهلا اسدی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ است

به مبارزه با اطلاعات غلط بپیوندید

اطلاعات غلط همه جا می باشد. رسانه های دستکاری را پیشی بگیرید و آن را بسازید با گذراندن یک دوره 5 روزه در ویکی هو، جهان مکانی امن تر است.