رفع مشکل بالا نرفتن کرکره برقی

علت کار نکردن ریموت کرکره برقی 

یکی از رایج ترین مشکلات کرکره برقی که مشتریتن ما بسیار از آن گله میکنند بالا نرفتن کرکره برقی است.دلایل مختلفی برای این مشکل وجود دارد ولی بهترین کاری که شما باید برای پیشگیری از این موضوع انجام دهید این است که ریموت کرکره برقی را از یک برند معتبر خریداری کنید. درصورتی که ریموت خراب شده باشد سیگنال برای باز و بسته شدن به کرکره برقی ارسال نمیشود. علت کار نکردن ریموت کرکره برقی میتواند به دلایل ضربه خوردن ، افتادن ، تمام شدن باتری ، ورود آب به داخل ریموت و خراب شدن آنتن ریموت باشد. در صورتی که باتری تمام شده باشد شما میتوانید به راحتی با تعویض باتری این مشکل را برطرف کنید اما اگر آنتن خراب شده باشد نیاز است از یک مرکز معتبر کمک بگیرید.کارشناسان ایران کرکره آمادگی ارائه خدمات در 24 ساعت شبانه روز به شما عزیزان هستند. اگر ریموت شما ست نشده و بلد نیستید چطور این کار انجام دهید میتوانید مقاله ست كردن ريموت كركره برقی مطالعه کنید.

علت پایین نیامدن کرکره برقی

علت پایین نیامدن کرکره برقی دلایل مختلفی دارد. بیشترین دلیلی که در زمان تعمیر کرکره برقی مشتریان با آن مواجه هستیم مشکل در جریان برقی در کرکره برقی است که باعث میشود کرکره برقی پایین نیاید. برای رفع مشکل پایین نیامدن کرکره برقی شما باید اتصالات و سیم های برق کرکره برقی را بررسی کرده و اشکالات فنی ایجاد شده در اتصالات را برطرف کنید. بهتر است برای رفع این مشکل هرگز خودتان دست به کار نشوید و این کار را به افراد حرفه ای و متخصص بسپارید.

باز شدن خود به خود کرکره برقی

یکی دیگر از مشکلاتی که در تعداد کمی از کرکره برقی ها با آن ها مواجه بودیم باز شدن خود به خود کرکره برقی بود. این مشکل میتواند امنیت ساختمان را به خطر بیندازد و جلوی ورود افراد متفرقه به ساختمان را نگیرد. برای رفع این مشکل نادر میتوانید از تجربه همکاران ما بهره مند شوید. چون دلیل بروز این مشکل گسترده است باید توسط متخصص مورد بررسی قرار بگیرد و نمیتوان یک دلیل کلی برای این مشکل برشمرد.

سروصدای کرکره برقی :

سر و صدای کرکره برقی

سروصدای بیش از حد کرکره برقی، یکی از مشکلاتی است که نه تنها باعث اذیت شما، بلکه موحب آزار و اذیت همسایگانتان نیز می شود.

علت صدای ناجور کرکره قطعا به مراحل نصب کرکره برقی مربوط است. درصورت شنیدن صدا های اضافی و آزار دهنده از کرکره برقی، باید این قسمت ها را بررسی کنید :

  • آهن کشی کرکره برقی
  • صفحه پلیت کرکره برقی
  • ریل کرکره برقی

برای کسب آگاهی بیشتر در مورد مراحل نصب کرکره برقی می توانید مقاله آموزش تصویری نصب کرکره برقی را مشاهده کنید.

در این بخش سعی کردیم به چند مشکل از مشکلات رایج کرکره برقی که ممکن است برای کرکره برقی شما به وجود آید اشاره کنیم.  طی سال ها تجربه در زمینه خدمات کرکره برقی ما اکثرا  با این مشکلات مواجه شدیم.

جهت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در زمینه نصب کرکره برقی، قیمت کرکره برقی، انواع کرکره برقی، قطعات کرکره برقی، سرویس کرکره برقی، تعمیر کرکره برقی و سایر خدمات مربوطه، با تیم مشاور ایران کرکره تماس بگیرید.

سوالات متداول

علت کار نکردن ریموت کرکره برقی

دلایل مختلفی برای خراب شدن ریموت وجود دارد که باعث میشود سیگنال ریموت به درستی به کرکره برقی ارسال نشود. مهمترین علت کار نکردن ریموت کرکره برقی نفوذ آب به داخل آن، تمام شدن ظرفیت باتری، افتادن و ضربه خوردن است.

فیوز کرکره برقی کجاست؟

در داخل محفظه مربوط به مدار کرکره برقی فیوز آن قرار گرفته که شما میتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

علت پایین نیامدن کرکره برقی

اگر در اتصالات و سیم های کرکره برقی اشکالی وجود داشته باشد تیغه های کرکره برقی پایین نمیایند. اشکال در جریان برق دلیل اساسی در پایین نیامدن کرکره برقی است.

علت بالا نرفتن کرکره برقی

اگر کرکره برقی شما پایین آمد ولی بالا نرفت ممکن است اشکالی در موتور کرکره برقی رخ داده باشد. همچنین اگر پیچ فنر کرکره برقی ترکیده باشد موتور قدرت بالا کشیدن کرکره برقی را نخواهد داشت.پس دلیل بعدی خرابی پیچ فنر کرکره برقی است.

سر و صدا کرکره برقی

یکی از دلایل اصلی ایجاد سر و صدا در کرکره برقی عدم روغن کاری میباشد. در مقاله نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ به طور کامل نحوه روغن کاری را به شما آموزش داده ایم.

منبع : https://www.beidokhtnews.ir/2021/03/09/%d8%af%d9%84%db%8c%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%86%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b1%db%8c%d9%85%d9%88%d8%aa-%da%a9%d8%b1%da%a9%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c/

انجمن پرسش و پاسخ
یک سوال بپرسید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممکن است دوست داشته باشید

نوشته شده توسط:

مهلا اسدی

مهلا اسدی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ است

به مبارزه با اطلاعات غلط بپیوندید

اطلاعات غلط همه جا می باشد. رسانه های دستکاری را پیشی بگیرید و آن را بسازید با گذراندن یک دوره 5 روزه در ویکی هو، جهان مکانی امن تر است.