بهترین آموزشگاه کامپیوتر در شرق تهران

آموزشگاه مجتمع فنی آریا تهران با بیش از 20 سال سابقه  به عنوان واحد برتر و بهترین آموزشگاه در طرح پایش سارمان آموزش فنی و حرفه ای   استان تهران شناخته شده است  و یه عنوان بهترین آموزشگاه شرق تهران حدود 300عنوان مهارت و دوره ارائه میدهد در رشته های کامپیوتر ، حسابدرای ، گردشگری ، صنایع خودرو ، معماری و عمران ، خدمات آموزشی ، هنرهای تجسمی ، هنرهای سینمایی ، صنایع غذایی و… بعنوان بهترین آموزشگاه شرق تهران مطرح است و باارائه گواهینامه های مهارت فنی و حرفه ای که مورد تایید سازمان آموزش و پرورش نیز هست ، و بعنوان بهترین آموزشگاه شرق تهران دیپلم رسمی آموزش و پرورش در شاخه کاردانش را ارائه میدهد که شما میتوانید جهت مشاهده مجوز آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران روی لینک درباره آموزشگاه آریا تهران کلیک  کنید .
ضمنا ما در این مقاله سعی داریم شما را با مهارت ها و زیر شاخه هایشته ی کامپیوتر در بهترین آموزشگاه شرق تهران  در کلاسهای کامپیوتر شرکت کنید و برای شروع باید دوره icdl , را شرکت نمایید و در واقع در کلاس کامپیوتر شرکت نمایید .در کلاس Icdl شما با هفت مهارت آَشنا میشوید ، ومیانی و ونیدوز   اینترنت  وورد  اکسل   اکسس و پاور پوینت   و در پایان شما میتوانید مدرک بین المللی بگیرید  ، خلاصه اینکه شروع آموزش کامپیوتر و کلاس کامپیوتر با دوره Icdl , و کلاس icdl شروع میشه و  میتونید بعد از این دوره های طراحی و ب و گرافیک و سئو  را یاد بگیرید .

در ضمن کلاسهای برنامه تویسی هم داریم که پیش نیاز اونها کلاس Icdl  ,  گذراندن دوره icdl  میباشد .

صمنا ما توی بهترین آموزشگاه شرق تهران بهترین تجهیزات را برای شما آماده کردیم و بهترین اساتید را برای شما گلچین کردیم که همه گی هم دارای مقاطع بالای تحصیلی هستند و هم از سازمان آموزش فنی وحرفه ای کارت مربیگری گرفه اند .  که شما را قرم به قرم تا پله های موفقیت همراهی کنند.

و از همه مهم تر پرسنل مهرابان و دلسوز و کارآزموده که بهترین مشاوره های رایگان را به شما ارائه میدهند و شمار برای صعئود به قله ای ترقی همراهی میکنند .

یه حبر خوش اینکه گواهینامنه های ارائه شده توسط مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران به عنوان بهترین آموزشگاه شرق تهران  بین المللی هستند و  شما میتوایند از مزایای این گواهینامه ها یعنی وام  خود اشتغالی ، احذ جواز کسب و  … استفاده کنین   و در ضمن اگر بخواین مهاجرت داشته باشین میتونین بعنوان امتیاز بزرکی ازش استفاده کنین

مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران بعنوان بعنوان بهترین آموزشگاه شرق تهران تا الان دوره ها و کلاس های کامپیوتر زیادی  را برگزار گرده و با خیلی از مراکز دولتی طرف قرارداد بوده  ، دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را در طی سه سال که همه دوره های Icdl بودن را برگزار کرده و وبرای کارمندان محترم نیروهای مسلح  و فرزندان محترمشان تا حالا دوره ها ی کامپیوتر زیادی را  برکزار کرده و

همونطور که میدونیم مدرک  icdl  از مدارکی هست که همه و همه  ملزم به اخذ اون هستند.بر این اساس محتمع فنی و حرفه ای آریا تهران  بعنوان  بهترین آموزشگاه شرق تهران  با بیمارستان های زیادی طرف قرارداد بوده و دوره ها و کلاس کامپیوتر یا همون   دوره icdl    را براشون برگزار کرده . همچنین اکثر استخدامی های قوه قضائیه   مثل وکلای محترم و قضات  محترم  دوره  icdl   را توی محتمع فنی و حرفه ای  آریا تهران گذروندن و  این باغث افتخاره ماست.
مجتمع فنی و رحرفه ای آریا تهران برای برگزاری کلاسهای کامپیوتر طرف قرارداد خیلی از ارگانها مثل  اداره پست ،   نیروهای مسلح ،  سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح  ، کمیته امداد ، و آموزش و پرورش و بانکها  و بیمارستانها و خیلی جاهای خصوصی دیگه ای هم بوده که  به ما عنوان بهترین آموزشگاه شرق تهران  اطلاق شده و در ضمن دوره هایی که توی محتمع فنی و حرفه ای آریا تهران برگزار میکنیم . با رعایت استاندارد های خاص فنی و حرفه ای است و هم شما پایان دوره یم مهارت را یاد گرفتین و هم یه مدرک بین المللی گیرتون اومده که میتونید هم تو جاهای  دولتی و هم توی جاهای خصوصی بعنوان  سابقه و رزومه کاری ارائه بدین . ازش  لذت ببرین .

منبع

انجمن پرسش و پاسخ
یک سوال بپرسید

گفتگو کنید

1 نظر

  1. آموزشگاه فنی و حرفه ای کامپیوتر نگین پایتخت واقع در ۳۰ متری نیرو هوایی منطقه ۱۳ بهترین اموزشگاه هست

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممکن است دوست داشته باشید

نوشته شده توسط:

مهلا اسدی

مهلا اسدی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ است

به مبارزه با اطلاعات غلط بپیوندید

اطلاعات غلط همه جا می باشد. رسانه های دستکاری را پیشی بگیرید و آن را بسازید با گذراندن یک دوره 5 روزه در ویکی هو، جهان مکانی امن تر است.